www.garnek.pl/rekodz

czwartek, 22 października 2009

Mitenki i wyróżnienia




Mitenki czyli dalsza część kompletu dla siostry skończone , mają długość 20 cm .
Teraz kolej na szalik .


I wyróżnienia , które otrzymałam od Miki




I od Sabinki


Wiem że powinnam tu wyszczególnić blogi , które zasłużyły na te wyróżnienia i tym samym przekazać je dalej . Problem w tym ze wszystkie blogi , które mam w zakładkach na nie zasługują a większość już takowe zaszczytne znaczki posiadają no i ...... ogłaszam że blogi znajdujące się w moich zakładkach , które prowadzą cudowne osoby posiadające niezwykły talent i twórcze pomysły otrzymują ode mnie wszystkie wyróżnienia .

A Sabince i Monice bardzo , bardzo dziękuję !


A i jeszcze podziękowania . Dziewczyny podniosłyście mnie na duchu z opiniami o ponczo . Widać wychodzi na to ze największym krytykiem własnych prac jest jego autor. Schowałam ponczo do szafy i zajrzę za kilka dni , może mi się opatrzyło . Przymierzę i zawołam kogoś żeby mi fotkę pstryknął na prośbę Ulki.

1 komentarz:

Szydełkowy Salonik pisze...

Piekne mitenki :o)) ja walcze z nauka na 5 drutach Buziaki

Jeśli spodobało Ci się któreś z moich rękodzieł
i chciałbyś /chciałabyś je mieć - napisz do mnie

monawmona@wp.pl

Wszystkie pytania typu : jak wykonać , z czego to zrobione itp. proszę kierować na adres
email :monawmona@wp.pl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails