www.garnek.pl/rekodz

poniedziałek, 12 października 2009

Czapka na drutach


Moja pierwsza czapka na drutach , próba przed kolejnymi i próba nowego ściegu , którego mnie Ciocia nauczyła . Przyznam się ze ta czapka była 4 razy spruta nim powstało coś oto takiego.
Z boku szydełkowy kwiatuszek.

Dziękuję za liczne i pozytywne komentarze. Jestem mile zaskoczona i cieszę się ze moje włóczkowe wypocinki stały się inspiracją . Pozdrawiam serdecznie i zapraszam niedługo na kolejne odsłony cieplutkich dodatków , przecież zapowiadają w tym tygodniu śnieg i zimowe temperatury. Więc czas się otulić mięciutka i ciepłą dzianiną .

2 komentarze:

Danka M. pisze...

Mistrzostwo przez prucie-próbowanie-prucie ..... piękna czapeczka.

sabinka.t1 pisze...

Jest super!!

Jeśli spodobało Ci się któreś z moich rękodzieł
i chciałbyś /chciałabyś je mieć - napisz do mnie

monawmona@wp.pl

Wszystkie pytania typu : jak wykonać , z czego to zrobione itp. proszę kierować na adres
email :monawmona@wp.pl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails