www.garnek.pl/rekodz

wtorek, 6 października 2009

Ach ta Ciotka:)

Odwiedziła mnie dzisiaj Ciocia i.......... zaskoczyła mnie niesamowicie , przyniosła pełną torbę skarbów . Sama kiedyś szydełkowała i robiła na drutach i ma zamiar wrócić do tego hobby ku mojej radości. Dodatkowo obiecała mnie nauczyć kilka ściegów i poznać tajemne sztuczki dziewiarskie.Pierwsza lekcja już się odbyła. Ciociu wiem że czytasz mojego bloga , za fantastyczny prezent , pogaduszki i dobre rady bardzo , bardzo dziękuję!!!!



Same zobaczcie jakie to cuda!!! Po 5 motków włóczki czekoladowej i beżowej , 2 szydełka , druty i fantastyczne rączki do torebki .

ps. tak mi się ręce trzęsły z tej radości , że zdjęcie wyszło zamazane. :)
Jeśli spodobało Ci się któreś z moich rękodzieł
i chciałbyś /chciałabyś je mieć - napisz do mnie

monawmona@wp.pl

Wszystkie pytania typu : jak wykonać , z czego to zrobione itp. proszę kierować na adres
email :monawmona@wp.pl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails