www.garnek.pl/rekodz

sobota, 10 października 2009

Kolejny komplet i broszka





Komplet czekoladowy na zamówienie skończony składa się z beretu z czekoladowej włóczki i kremowego kwiatka oraz do kompletu szaliczka boa również z kwiatuszkami .

Wypróbowałam także kwiatuszek broszkę , dzięki uprzejmości Barbarki z bloga Z góralską nutką która na moją prośbę wstawiłam schemat kwiatuszka .


A w najbliższym czasie sporo do zrobienia :
- 2 smutaski
- komplet na drutach: czapa + szalik + mitenki
- mitenki
- komplet na drutach dla dziewczynki : czapka + szalik
- szalik boa
- korale
- ponczo




6 komentarzy:

sabinka.t1 pisze...

No MOniś zaskakujesz (O:
Muszę przyznać , że masz sporo pracy...z kim ja kawę będę piła :o(

reni pisze...

piękny komplet

Vilemoo pisze...

Przepiękny komplet!!!!!

Pandora pisze...

ile śliczności do oglądania :)

Justyna pisze...

O jak fajnie, widzę, że nie muszę mieć konta, żeby komentować :) Hurra !!! Jak zwykle widzę tutaj same cudeńka, świetne szczególnie misiaczki :) Pozdrawiam cieplutko, Justyna

Milena Kolat-Rzepecka pisze...

wzdycham do tych cudeniek, bo ja to prostego kwiatuszka nie mogę udziergać, śliczne!

Jeśli spodobało Ci się któreś z moich rękodzieł
i chciałbyś /chciałabyś je mieć - napisz do mnie

monawmona@wp.pl

Wszystkie pytania typu : jak wykonać , z czego to zrobione itp. proszę kierować na adres
email :monawmona@wp.pl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails