www.garnek.pl/rekodz

sobota, 8 stycznia 2011

Sutaszowo mi ....:)


Wpadłam po uszy a raczej po sznurki i korale . Ponieważ kolory sutaszu w mojej pasmanterii są bardzo ograniczone wiec na razie powstaje biżuteria w takich kolorkach .



Do bransoletki dorobiłam kolczyki .
Długość bez bigli 5 cm , szerokość 2,5 cm .



Powstała także kolejna bransoletka.
Długość 18 cm .
Wymiary czarnego szkiełka 2 x 3 cm , szerokość paska 1,5 cm .


oraz wisior : długość 9 cm , szerokość od góry : 3 cm , 7 cm , 3,5 cm

Za wsparcie i reakcje w sprawie z poprzedniego posta dziękuję . Akcja odniosła sukces . Konto zostało zablokowane za złamanie regulaminu . Pozdrawiam . Udanego weekendu życzę . Monika

W związku z zapytaniem o wagę biżuterii sutaszowej , zważyłam w sklepie na wadze elektronicznej . Bransoletka waży 1,5 dag a kolczyki 0,5 dag.

Są więc bardzo lekkie .

8 komentarzy:

Justyna pisze...

Mialam już okazję podziwiać na flogu:)
Piękności, u mnie w pasmanterii sutasz to temat nieznany niestety:/
Pozdrawiam cieplutko,
Ps. cieszę się że chociaż Tobie udalo się rozwiązać problem

Szydełkowe czary-mary pisze...

O kurcze ......
ależ to ładnie wygląda .

reni pisze...

cudna..pozdrawiam

Magdalena Deberny pisze...

O matko!! Ja bym CI nawet dosłała jakieś kolory :) Rób dalej :) A za tę czarną bransoletkę mogłabym się dać poćwiartować ;)

monawmona pisze...

Dziękuję , na dzień dzisiejszy pozostał tylko wisior . Niebawem kolejne odsłony sutaszu. Zapraszam . Pozdrawiam. Monika

vena7 pisze...

Fantastyczna - wytworna ..

pierdruty pisze...

Bardzo ładne. Czy te tasiemki są klejone?

Moniakowo pisze...

Sowa- moja faworytka ;)

Jeśli spodobało Ci się któreś z moich rękodzieł
i chciałbyś /chciałabyś je mieć - napisz do mnie

monawmona@wp.pl

Wszystkie pytania typu : jak wykonać , z czego to zrobione itp. proszę kierować na adres
email :monawmona@wp.pl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails