www.garnek.pl/rekodz

wtorek, 4 stycznia 2011

Ostrzeżenie - oszustwo - piractwo !!!!!




http://recznie-robiona-bizuteria.flog.pl/




Dostałam e-mali od Magdy z bloga " Między słowami "
z informacją że na tej stronie znajduje się moja praca i rzeczywiście , nawet dwie moje prace . Dziewczyna prowadzi sprzedaż biżuterii ręcznie robionej , niestety nie zawsze własnego pomysłu i autorstwa , wkleiła moje zdjęcia prac a nawet w jednej zamazała mój podpis i dała własny .
Z piractwem i nieuczciwością trzeba walczyć . Dziewczyny zajrzyjcie , czy czasami Wasze prace nie są tam wstawione . I reagujcie !!!!!

Magdzie bardzo dziękuje za informację .




21 komentarzy:

Ata pisze...

Nóż się w kieszeni otwiera! Ma panna tupet!
Byłam tam i widziałam Twoje prace. To podpada pod ustawę o ochronie praw autorskich.

Kasia i Sławek pisze...

To bardzo przykre! Ja tez bylabym wsciekla! Niektorzy to maja tupet i beszczelnosc!

Ata pisze...

Jeszcze jeden kwiatek: http://recznie-robiona-bizuteria.flog.pl/wpis/1890146/recznie-robiony-komplet
Tego ona nie robiła!
Nawet jest podpis autorki pod fotką.

Unknown pisze...

Ja zgłosiłam naruszenie i moje zdjęcie zostało usunięte. Może kilka osób przyczyni się do zamknięcia konta tej osóbce?

Marzena pisze...

Ja też dostałam wiadomość od dziewczyn i faktycznie jest tam moja praca i moje zdjęcie z pracą.Ja rozumiem,że można robić coś podobnego,ale nie wstawiać cudzych zdjęć z pracami jako własnych

monawmona pisze...

Zgadzam się z Marzeną , wstawiając nasze prace dajemy inspirację innym tak samo jak i my inspirujemy się pracami znalezionymi między innymi w internecie . Ale już pokazywanie zdjęć nie swoich , zamazywanie na nich autora i podpisywanie się własnym nickiem ( tak jest w przypadku mojej bransoletki z perłą ) to już oszustwo !

Aleksandra Stolarczyk pisze...

co innego samemu wykonać podobne (bo w końcu ileż wzorów np. kwiatków może być) a co innego bezczelnie kraść!

Anetakam0 - blogasek pisze...

http://psniekradnij.blogspot.com/

a tak swoją drogą kusi mnie, żeby coś "trudnego" od niej zamówić :)
jak umie robić to czemu swoich nie pofotografuje, a jak nie umie to jak zrealizuje zamówienie???
ot chamstwo i drobnomieszczaństwo
obejrzałam inne "jej" i prawie każde zdjęcie nosi ślady poprawki

Milena Kolat-Rzepecka pisze...

szokująca bezczelność!!! zajrzałam tam i znalazłam tłumaczenie tej osoby, że to "poszerzanie oferty" ciekawe jakby wybrnęła z zamówienia na taką bransoletkę?! poprosiłaby Ciebie Monia żebyś jej podesłała?! nie mogłam się powstrzymać i zalogowałam się tam tylko po to, by choć kilka słów wygarnąć...

monawmona pisze...

Tak Milena taką samą wiadomość ja dostałam , w stylu "ale o co chodzi?"
Po burzliwej dyskusji zostały usunięte wszystkie moje komentarze , komentarze innych osób , których prace też tam się znalazły i moje zdjęcia oraz wiadomość " proszę bardzo usunęłam reszta jest mojego autorstwa "
Brak słów .........

;) pisze...

fe, nie ładnie... fe, kłamczucha...
no ręce opadają...
a teraz jest tam jakaś przerwa techniczna i wejść nie można... ciekawe...

Unknown pisze...

wyjaśnienie ;o)
http://recznie-robiona-bizuteria.flog.pl/omnie

Anetakam0 - blogasek pisze...

"Poszerzaczka oferty" może nawet i sama nie robi tylko jakąś chętną "Babinę" namawia - ceny jej rzeczy są szokująco - niskie

a że się nie boi, że ktoś zamówi rzecz niby do zrobienia a jednak niełatwą - taką, że sama fotka nie pomoże?? a może taka genialna ...

no szok jakie ludzie chciwi
usunęła sporo, ale nadal ma fotki retuszowane

monawmona pisze...

Tak tak ten dopisek uwaga został wyemitowany dzisiaj i dokładnie tej samej treści otrzymałam wiadomość na moje zarzuty . Tylko jak to się ma do usuwania mojego nicku monawmona , który widniał na zdjęciu i zastępowaniu go nickiem Ewelina . Ehhhhh brak słów a przede wszystkim brak słowa "przepraszam"

alex pisze...

Dziewczyny pomóżcie: potrzebuję linków do oryginałów i do ukradzionych zdjęć! Przesyłajcie mi je na maila: hm.by.alex@gmail.com . Co mówi ustawa na ten temat:
Rozdział 14 Odpowiedzialność karna Art. 115. 1. Kto przywłaszcza sobie autorstwo albo wprowadza w błąd co do autorstwa całości lub części cudzego utworu albo artystycznego wykonania, podlega karze pozbawienia wolności do lat 2, ograniczenia wolności albo grzywny... Moich zdjęć nie ukradła. Ale walczcie o swoje prawa. Ja się wkurzyłam i jak tylko wyślę te linki to serwis się tym zajmie. Kilka zdjęć znalazłam, ale im więcej tym lepiej. Podrawiam

Justyna pisze...

Oooo znam to doskonale, ciągle muszę walczyć z takimi osobami... zwłaszcza na Allegro jest mnustwo podróbek i kradzieży, i trzeba być bezczelnym tak jak te osoby..
mały przykładzik http://allegro.pl/slodka-nowa-broszka-krowka-filc-krowa-i1360045733.html
Praca Autorska niby, chamstwo i oszustwo, ile ner5wów zjadłam przez takie osoby, szkoda gadać, rozumiem Cię doskonale... Świetny pomysł z postem na ten temat:)

Anetakam0 - blogasek pisze...

Blokada
Konto zostało zablokowane z powodu złamania regulaminu.

ha ha

ciekawe tylko gdzie ja znów zobaczymy i czyje dzieła sobie babsztyl przywłaszczy

monawmona pisze...

Też jestem ciekawa , ale z takim podejściem nie zdziwię się jak otworzy nowe konto ,. najważniejsze to być czujnym i reagować . Dziękuję za wsparcie i współpracę . Pozdrawiam. Monika

Magdalena Deberny pisze...

:) Nie ma za co :)Mnie by trafiło gdyby ktoś na mnie żerował. U nas scraperek dozwolone jest powielanie czyjejś pracy (lift) ale za uprzednią ZGODĄ i odnośnikiem do oryginału!! Wtedy jest to reklama osoby która to jako pierwsza zrobiła. A tak to zwykłe chamstwo. Powodzenia w walce dziewczyny. A ja jeszcze trochę się poślinię do Twoich prac :)

Balbina pisze...

Wiecie ja rozumie obrazę itd ale przyznajcie się tak w skrytości ducha nigdy nie miałyście ściągniętej nielegalnie muzyki, filmu, jakiś program na komputerze. I co jak rachunek sumienia?

Cabera pisze...

Trzeba uważać na oszustów dlatego kupuje biżuterie ze sprawdzonych sklepów takich jak ten https://www.jubilersezam.pl/

Jeśli spodobało Ci się któreś z moich rękodzieł
i chciałbyś /chciałabyś je mieć - napisz do mnie

monawmona@wp.pl

Wszystkie pytania typu : jak wykonać , z czego to zrobione itp. proszę kierować na adres
email :monawmona@wp.pl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails