www.garnek.pl/rekodz

piątek, 13 listopada 2009

Czapka w warkocze i.....


Kolejna czapka tym razem popielata zrobiona w warkocze jak getry .

No i spróbowałam nowego wzoru w warkocze , powstanie sukienko-tunika . Na razie mam tyle przodu. Projekt będzie własny , sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie .



Dostałam też kolejne wyróżnienie od Sabinki . Dziękuję ślicznie , wyróżnienie jest bardzo wymowne i cieszę się ze Sabinka uznała iż na nie zasłużyłam . Później napiszę komu ja to wyjątkowe wyróżnienie przyznam , postaram się żeby była to osoba , która takowego jeszcze nie ma w swoich zbiorach :).




Dziękuję także Askoz i Monice za wyróżnienia .

Dziękuje za liczne komentarze , częstujcie się rogalikami , niebawem kolejny przepyszny przepis na łatwe ciasto i ponowna odsłona mojej robótki . Pozdrawiam bardzo bardzo gorąco.

4 komentarze:

sabinka.t1 pisze...

Super czapa i to co zaczęłaś też ciekawie się zapowiada.
Tajny projekt >????czyżby łosiowe spodnie ????

monawmona pisze...

:) Łosiowy strój to też tajny projekt :).

Izabella Nowotka pisze...

Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

Ja również jestem wielkim zwolennikiem czapek czy kapelusz. W sumie jestem zdania, że nakrycia głowy jak najbardziej są ważne. Bardzo ciekawy wybór mają w https://hatfactory.pl/ i ja tam również często zamawiam.

Jeśli spodobało Ci się któreś z moich rękodzieł
i chciałbyś /chciałabyś je mieć - napisz do mnie

monawmona@wp.pl

Wszystkie pytania typu : jak wykonać , z czego to zrobione itp. proszę kierować na adres
email :monawmona@wp.pl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails