www.garnek.pl/rekodz

czwartek, 26 marca 2009

Przedpokój przed malowaniem i po malowaniu

W ramach wiosennych porządków nie tylko przeprowadziłam się na nowy adres , także w domu postanowiliśmy z mężem coś zmienić . Znudziła nam się boazeria w przedpokoju , ponieważ wyrzucanie jej i montowanie płyt oraz malowanie zajęłoby więcej pracy , to postanowiliśmy przemalować . Mąż po pracy i w wolnych dniach pracował pędzlem i wałkiem i o to co wyszło :)).
Naszym zamiarem było rozjaśnienie przedpokoju , ponieważ na co dzień jest w nim mało światła dziennego , nie chcieliśmy malować na biało wiec wybraliśmy kolor jasny beż .
Chcemy jeszcze pomalować drzwi wewnętrzne , żeby było bardziej przytulnie na kolor zielony.

Co o tym myślicie?


Przedpokój przed malowaniem.




Po pomalowaniu.





1 komentarz:

sabinka.t1 pisze...

Rozjaśniło się (o:
Mnie się podoba (o:
Ja mam w oryginale jasny (o:

Jeśli spodobało Ci się któreś z moich rękodzieł
i chciałbyś /chciałabyś je mieć - napisz do mnie

monawmona@wp.pl

Wszystkie pytania typu : jak wykonać , z czego to zrobione itp. proszę kierować na adres
email :monawmona@wp.pl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails