www.garnek.pl/rekodz

piątek, 27 marca 2009

Odpowiedzi na komentarze

Ula - dziękuję . Przedpokój malowaliśmy dwa lata temu bezbarwnym lakierem żeby odświeżyć , w tym roku pomalowaliśmy farbą alkidową do drewna i metalu Ftalonal firmy Nobiles , wybraliśmy kolor beż , ale kolornik jest nawet ciekawy . I najważniejsze malowaliśmy bezpośrednio na boazerie , bez przecierania papierem ściernym , tylko ją odkurzyłam dobrze i przetarłam mokrą gąbką . Przedpokój był malowany dwa razy . Farba jest bardzo wydajna .

Sabi- karczochy robi się bardzo szybko i może dlatego też nie wzbudzają mojego entuzjazmu :((. Pewnie ja doceniam i podoba mi się coś co jest czasochłonne . Widać tak mam i już :)

Kasiu - dziękuje , tak jak pisałam wyżej , nie specjalnie jestem zadowolona ,ale zrobiłam to wiszą :))


Brak komentarzy:

Jeśli spodobało Ci się któreś z moich rękodzieł
i chciałbyś /chciałabyś je mieć - napisz do mnie

monawmona@wp.pl

Wszystkie pytania typu : jak wykonać , z czego to zrobione itp. proszę kierować na adres
email :monawmona@wp.pl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails