www.garnek.pl/rekodz

niedziela, 23 sierpnia 2009

Szydełkowe korale i bransoletka

Przez ostatni czas miałam u siebie rodzinkę na wakacjach . Najpierw odwiedziła nas mama z bratem i bratanicą , potem przyjechała siostra . Było super , wesoło i rodzinnie . Odpoczęłam od robótek , ale jak już wszyscy wyjechali to powiem Wam że zatęskniłam i jak tylko posprzątałam mieszkanko to zajrzałam do szuflady co tam mam i stworzyłam szydełkową bransoletkę i korale.

Dostałam super wyróżnienie od Kasi . Dziękuję ślicznie . Jest mi tym bardziej miło , gdyż ostatnio miałam mało czasu na wpisy w moim blogu. Ponieważ cała zabawa w wyróżnianie miała już miejsce jakiś czas temu i wszystkie blogi , które ja odwiedzam zostały już wytypowane , ja zachęcam Was do odwiedzania blogów , które są w moich zakładkach . Naprawdę warto.
Teraz nareszcie mam czas aby poodwiedzać Wasze blogi i zobaczyć co tam się u Was działo przez ostatni czas. Pozdrawiam gorąco Wszystkich zaglądających i komentujących .

Zaczynam kolejny sezon z moim rękodziełem w tle. Zapraszam.

2 komentarze:

kasia pisze...

Moniczko śliczna jest ta biżuteria !!!!!

monawmona pisze...

Dziękuję Kasiu :*

Jeśli spodobało Ci się któreś z moich rękodzieł
i chciałbyś /chciałabyś je mieć - napisz do mnie

monawmona@wp.pl

Wszystkie pytania typu : jak wykonać , z czego to zrobione itp. proszę kierować na adres
email :monawmona@wp.pl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails