www.garnek.pl/rekodz

sobota, 11 kwietnia 2009

Serwetka do koszyczka

Wczoraj po południu okazało się , ze serwetki , którymi dysponuję są za małe żeby przykryć Wielkanocny koszyczek. Więc chwyciłam szybko za szydełko i kordonek i powstała taka to o to prosta serwetka , rozmiarem dopasowana do koszyczka. Wzięłam najprostszy wzór , bo po pierwsze nie miałam czasu na szukanie, a po drugie dawno nie robiłam serwetek na szydełku , więc zależało mi żeby to poszło sprawnie i bez nerwów.



I wiecie tak pomyślałam , dziękuję Bogu ze dał mi mój talent , bo przydaje się czasami
w niespodziewanym momencie.

1 komentarz:

sabinka.t1 pisze...

Moniczko piękna serwetka, choć na szybko robiona ....

Jeśli spodobało Ci się któreś z moich rękodzieł
i chciałbyś /chciałabyś je mieć - napisz do mnie

monawmona@wp.pl

Wszystkie pytania typu : jak wykonać , z czego to zrobione itp. proszę kierować na adres
email :monawmona@wp.pl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails